poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Takie tam małe info

Więc tak.

Mam mały zator bo ostatnio nie mam zielonego pojęcia jak ma się potoczyć akcja w opowiadaniu. Wlazłam w głębokie bagno i mój mózg nie ma ochoty współpracować ze mną, żeby wymyślić cokolwiek do naszego kochanego Summer Love.

Naprawdę was przepraszam, jest mi przykro, mam nadzieję, że wyjazd na Chorwacji otrzeźwi mi mojego breina i zaczniemy znów współpracować.

Tym czasem polecam funpage moich przyjaciółek. Jeden dopiero rozpoczyna pracę. Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu.

Crazy Girls Conquer London

oraz

One Direction Zawładneło Moim umysłem.

Zostałam jeszcze poproszona o polecenie blogów ^^

New day - new life
They don't know about us
What is love ?
Rób wszystko, by nie stracić tego na czym Ci zależy

Miłego czytania i jeszcze raz przepraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz = komentuj, mała rzecz a ciesz